• Урок 1. Хто такий таргетолог • Урок 2. Основні елементи фейсбук • Урок 3. Як створити бізнес-сторінку та виконати всі підв'язки, а також надати доступи до бізнес-сторінки та рекламного кабінету • Урок 4. Ознайомлення з рекламним кабінетом Урок 5. Підв'язка платіжної картки, налаштування лімітів
Урок 1. Цілі рекламного кабінету (старий РК та оновлений) Урок 2. Цільова аудиторія та її сегментування Урок 3. Створення аудиторій (широка, вузька, гаряча, look-a-like) - Модуль 3 Запуск рекламних кампаній Урок 1. Створення реклами з ціллю: трафік на сторіс • Урок 2. Трафік на існуючі сторіс та пости • Урок 3. Налаштування реклами з ціллю: повідомлення на пости • Урок 4. Налаштування реклами на динамічні креативи та кільцеву галерею Урок 5. Генерація лідів • Урок 6. Налаштування реклами через кнопку просувати
- Модуль 4 Створення продаючих макетів для реклами Урок 1. Основні правила створення креативів Урок 2. Офер та лід-магніт яка різниця Урок 3. Програми для створення макетів - Модуль 5 Робота з рекламними кампаніями Урок 1. Стратегія запуску реклами Урок 2. Тестова реклама Урок 3. Аналіз рекламних кампаній. Звіт для клієнта Урок 4. Аналіз реклами через мобільний додаток • Урок 5. Блок рекламного кабінету та як написати в техпідтримку • Урок 6. Як подивитись рекламу конкурентів
- Модуль 6 Урок 1. Де брати перших клієнтів Урок 2. Етапи співпраці з клієнтом Урок 3. Заповнення брифу для клієнта - Модуль 7 Налаштування реклами для школи!
Професійні викладачі
Індивідуальний підхід
Широкий спектр курсів
Практична орієнтованість
Мережа контактів
Результати та успіхи