Урок 1. Про копірайтинг 1. Знайомство з професією. 2. Організаційні моменти. Урок 2. Словник копірайтера
Урок 3. Робота над текстом 1. З чого почати писати текст. 2. Як писати текст. 3. Про що писати. 4. Для кого писати. 5. Перевірка тексту. Урок 4. Види постів 1. Оформлення тексту. 2. Інформаційні тексти. 3. Розважальні тексти. 4. Пости які продають.
Урок 5. Продаючий текст 1. Схеми продаючого поста. 2. Слова тригери. 3. Формули текстів, які продають. Урок 6. Формули для постів Урок 7. Заголовок 1. Чому заголовок важливий? 2. Формула ефективних заголовків. 3. Формули продающих заголовків.
Урок 8. Аватар клієнта 1. Створення аватарка клієнта. 2. Для чого він нам потрібен? 3. Аудиторія. Урок 9. Нейромаркетинг 1. Що таке нейромаркетинг і для чого він потрібен? 2. Як користуватися нейромаркетингом.
Урок 10. Оформлення сторінки і портфоліо 1. Оформлення сторінки. 2. Створення резюме. 3. Створення текстів для портфоліо. 4. Створення портфоліо. 5. Оформлення портфоліо. Урок 11. Де знайти перших замовників 1. Пошук перших клієнтів. 2. Як працювати з першими клієнтами.
Урок 12. Постановка цілей 1. Як вийти на високий дохід. 2. Які навички потрібно прокачати. 3. Покроковий алгоритм дій.
Професійні викладачі
Індивідуальний підхід
Широкий спектр курсів
Практична орієнтованість
Мережа контактів
Результати та успіхи