- Модуль 1 • Урок 1. Вступ. Налаштування перед вивченням нової професії. • Урок 2. Хто такий СММ-спеціаліст, які послуги може надавати. Словник смм-ника • Урок 3. Розпаковка особистості - Модуль 2 • Урок 4. Види та цілі акаунтів Інстаграм. • Урок 5. Статистика. КРІ, ER, ERR Навчання у відео форматі • Урок 6.Позиціонування. Аналіз цільової аудиторії та конкурентів Модуль 3 • Урок 7. Упаковка профілю. Що це, як оформити ? Урок 8. Правила підбору нікнейму та аватарки для експертів та інтернет магазинів. Приклади • Урок 9. Правильне формулювання назви профілю та УТП. Приклади • Урок 10. Вічні сторіз. Що це, для чого потрібні? • Урок 11. Правила створення вічних сторіз для інтернет магазину. • Урок 12. Вічні сторіз для спеціалістів та експертів Модуль 4 • Урок 13. Контент. Види контенту. • Урок 14. Особистий бренд • Урок 15. Контент-план. Рубрикатор. Правило 60/20/20 для постів. • Урок 16. Підбір стилю та кольору блогу • Урок 17. REELS як ефективний метод просування • Урок 18. Види REELS, правила їх створення Урок 19. Візуал профілю для експертів • Урок 20. Візуал профілю для інших ніш. Модуль 5. • Урок 21. Сторіз. Навіщо їх вести? • Урок 22. Алгоритми Інстаграм. Від чого залежать охоплення в сторіз. • Урок 23. 7 Форматів сторіз. ПУШ-АП сторіз. • Урок 24. Правила побудови сторітеллінгу двох форматів. • Урок 25.Формула БРЗ. Лайфстайл сторіз. • Урок 26. Шахматка. Формула Бургера • Урок 27. Як зробити сторіз динамічними? Основні правила Модуль 6. • Урок 28. Безкоштовні та платні методи просування. • Урок 29. Створення воронки продажів Урок 30. Постановка цілей та правила прогрівів Модуль 7 • Урок 31. Де брати перших клієнтів, завдяки безкоштовним методам просування • Урок 32. Залучення клієнтів завдяки таргетованій рекламі. Лід магніт • Урок 33. Що таке бриф для клієнта. Як його правильно створити. • Урок 34. Аналіз блогерів для співпраці. Правила написання ТЗ • Урок 35. Створення СММ-стратегія
Знайомство з професією Урок 1 "Знайомство з професією сторісмейкер-сценарист": - Хто такий сторісмейкер-сценарист? - Чим відрізняється сторісмейкер від сценариста? - Статистика. Пояснення кожного терміну, що стосується сторіс - Стандарти статистики - Види блогерів Розпаковка особистості Урок 2 "Розпаковка особистості" - Що це таке? Навіщо вона потрібна - З якими послугами ми можемо її продавати і як пропонувати клієнтові. - Питання по розпаковці особистості - Приклад розпаковки особистості Контент. Види контенту Урок 3 "Контент. Види контенту" - Створення банку-ідей за 4 видами контенту - Контент-план по сторіс + пости - Які бувають види контенту. - Як поєднувати між собою різні види контенту Оформлення сторіс Урок 4 "Оформлення сторіс - Колір, робота з кольором -Візуальна концепція - Шрифти - Як генерувати ідеї? - Помилки у сторіс (в оформленні та смислові) - Додатки для оформлення Сторітелінг Урок 5 "Сторітелінг" - Що це? - Що розповідати у сторіс, коли взагалі немає ідей - Як за допомогою сторітелінгу показати певну подію у сторіс - Структура сторітелінгу Особистий бренд Урок 6 "Особистий бренд" - Особистий бренд - це.. - Як розвивати особистий бренд - Навіщо потрібен особистий бренд - Якорі Робота з клієнтом Урок 7 "Я - експерт" - Трансляція експертності - Що не потрібно робити експертові • Урок 8 "Продажі" - Аналіз ЦА - Прогрів аудиторії - Аватар клієнта - Воронка продажів • Урок 9 "Робота з клієнтом" - Стратегія - Портфоліо! - Де шукати клієнтів - Етапи роботи з клієнтом
Професійні викладачі
Індивідуальний підхід
Широкий спектр курсів
Практична орієнтованість
Мережа контактів
Результати та успіхи